2008. december 25., csütörtök

Gondolatok hideg ellen

Szentestére írott versemből is kitűnik, hogy karácsonyaimban, hétköznapjaimban egyaránt küzdök a hideggel, szeretetlenséggel.
Az igazi melegséggel akkor találkoztam először, amikor rátaláltam hitemre.
A hideg nem múlt el.
Például most is megérintett, amikor hiába vártam fiam és Angéla karácsonyi üdvözletét.
Sőt, az én üdvözletemre azt az értesítést kaptam szolgáltatómtól, hogy levelem kézbesíthetetlen, mert a címzett letiltotta azt.
Virtuális szemétkosárba került hát.
Szomorú lettem.
Ma már tudom, hogy legalább két személy mindig mellettem áll.
A Világ kitaszíthat, megtagadhat, Rájuk számíthatok.
Szentestén a templomunkban voltam éjféli misén, ma pedig a Szent Anna Székesegyházban találkozhattam az én támaszommal, vigasztalómmal.
Ha fázom, Tőle melegséget kapok.
Van reményem a hideg napokra.

Nincsenek megjegyzések: