2008. december 28., vasárnap

Az év utolsó napjaiban


Nem készítek számvetést az óévről.
Ami fontos volt számomra, már majdnem mindent elveszítettem.
Nem gyűjtögetek anyagi javakat magamnak.
Értéknek tartom, ha van mit ennem, vannak még emberek körülöttem, akiknek fontos vagyok, akiknek a szeretete éltető erőként melegít a mindennapokban.
Ezt éreztem tegnap, amikor húgaim meglátogattak a családjaikkal, és egy kellemes délutánt tölthettünk együtt.
Telefonon beszélhettem nevelőanyámmal, öcsémmel, de Angélával is, aki biztosított, hogy elektronikus leveleim nem kéretlen levelek.
Megkönnyebbültem, mert Ők is fontosak a számomra.
Szeretetteljes figyelmem nem lankadt irántuk.
Ha hasonlóan gondolkodnak, az erőt ad nekem.
A Szent Család vasárnapján melegség árad szét testemben.
A remény, hogy a leghidegebb napokban is megérinthet egy kis meleg.

Nincsenek megjegyzések: