2008. december 9., kedd

Díszeim


Ajándék betűkészlet karácsonyra
Hetek óta tisztítom a lelkem,
Hogy karácsony este feldíszíthessem.



De vajon lehet- e néhány nap alatt,
Letörölni mindazt, ami egy éven át rátapadt?



A lelki takarítás nem zavartalan,
Mert reklámok bombáznak minduntalan:



Eladó a világ! Akár hitelbe is!
Nézd hogy csillog, kápráztat, Vegyél te is!



Lelkiismereted feltámad ilyenkor,
Az év során vétettél már sokszor.
Főként azok ellen, kiket a legjobban szeretsz.



Gyónásképpen napokig üzletekbe sietsz.



Millió embertárs tolong csomaggal kezekben.
Nem vagy egyedül
-ezt látod e hetekben.



Karácsony éjjelén megnyugodva alszol:



Mindenkire gondoltam.
- de jó, ha gyanakszol!



Karácsonyi ajándékkal jóvátehettem,
Hogy egész évben rohantam, siettem?
Legkevesebb időt azokkal töltöttem,
Akiket mindig annyira szerettem?



Pótolhat- e holt tárgy
Szelíd mosolyt, simogatást?
Vagy fel nem tett kérdéseket, hogy lásd:



Fontos vagy számomra, vess rám egy pillantást!



Boldog vagyok, látod?
Szeretlek Drágám, Gyermekem, Barátom!
Tudd és érezd minden pillanatban
Számíthatsz rám örömben és bajban!



Mikor a díszdobozt kibontod este,
Ne azt fürkészd, mi van benne?



Rám gondolj, jó szívvel, te drága!



Soha nem feledlek, követlek vigyázva.



Mert amíg a világ létezik, nem szabad feledni, hogy



Élni, Szeretni, önmagunkból Áldozni.



Fontosabb ezerszer minden csillogásnál,
Drága ékszernél, vagy trendi ruhánál!



Karácsony, szikrázó hó, színes gyertyafények



Egymást követik, mint múlnak az évek.



A világ csak addig menthető meg,
Míg az ember fontos, érték és a szeretet!

Nincsenek megjegyzések: