2008. augusztus 26., kedd

Pacemaker

Az angol szó jelenti a szívritmus szabályozó műszert- és békefenntartóként is fordíthatjuk.

Tegnap pszichiáternél voltam.

Amikor átvette zárójelentéseimet, a vaskos dosszié láttán összevonta szemöldökét.

Látszólag nem vagyok egyszerű eset, de nem olyan vészes a helyzet.

Próbáltam tompítani töprengésének élét.

Bea doktornő csinos, fiatal, szimpatikus orvos hatását keltette bennem.

Bizalmam néhány percnyi beszélgetés után kialakult.

Őszintén feltártam előtte életem nehéz időszakát, jelen helyzetemet.

Nem részleteztem, de megemlítettem, mekkora segítséget jelentett és jelent számomra az a keresztény közösség, amelyhez tartoztam, tartozom.

Nem szóltam arról a hitről sem, ami tragédiámat követően kialakult bennem.

Soha azelőtt nem hittem sem Istenben, sem emberben, legfőképpen önmagamban.

Amikor Isten megmutatta magát nekem, már csak benne hittem.

Ettől egész lényem harmóniája helyreállt.

Mint, amikor egy szívbeteg mellkasába szívritmus szabályozó kerül.

Jól érzi magát.

Megszűnik halálfélelme, bátorságot nyer olyan dolgokhoz is melyet azelőtt nem tudott megtenni.

Tudom, hogy az Úr az én pacemakerem.

1 megjegyzés:

alga79 írta...

Örülök, hogy ezeket leírtad. Ha valamiben tudunk segíteni, szólj!