2008. augusztus 4., hétfő

Miért blogol egy blogger?

A napokban kaptam meghívást a Propeller nevű portálra, aminek megörültem, mert egy ideje már próbálkoztam, hogy blogomat a szélesebb nyilvánosság előtt is hozzáférhetővé tegyem.

Fontosnak tartom, hogy magamban is tisztázzam motivációimat.

A propeller elnevezésről eszembe jut az a kép, miszerint én, ma a politikai elit tevékenységét leginkább egy propellerhez hasonlítom.

Rossz értelemben persze, mert sokszor nem az a cél, hogy a jármű haladjon, inkább csak a közeget kavarja, a jármű- jobb esetben csak helyben marad.

Nos, én nem ilyen propeller szerepet szánok írásaimnak.

Csak kicsire vállalkozom.

Amolyan „szösszeneteket”, smiley- kat fogalmazok meg, nem rajzolok, mert ahhoz nincs érzékem.

Ha gondolatokat ébresztek az olvasóban, már elértem a célomat.

Nem törekszem másokat megbotránkoztatni, pletykákról, botrányokról tudósítani.

Hogy így unalmassá válhat?

Legjobb tudásom, legtisztább szándékaim kárpótolnak ezek hiányáért.

Debrecenben, A Református Kollégium városában Móricz Zsigmond útravaló intelme az irányadóm:

Légy jó mindhalálig!

Nincsenek megjegyzések: