2008. augusztus 7., csütörtök

Célegyenesben a nyár

Az emlékezetes, nyár elejei Labdarúgó Európa Bajnokság után, ma a Pekingi Nyári Olimpiai Játékok veszi kezdetét.

Természetesen férfiemberként lélekben magam is ott leszek.

Ma már csak nézhetem, nem gyakorolhatom a test építését, mert ép? testben épp csak élek.

Legalább a televízióban nyomon követem az eseményeket.

Versenyzőink évek erőfeszítéseire tehetik ki a pontot.

Sikereket remélek, mert azzal én is gazdagabb leszek.

Személyes életemben ez a nyár , nem a jól megérdemelt pihenésről szólt, jórészt azzal töltöttem, hogy megteremtsem annak a feltételeit, hogy életem egy új kerékvágásban, jobb körülmények között élhessem.

Ez még így lesz egy ideig.

Korábban céljaim megvalósításában türelmetlen voltam, nagy vehemenciával vetettem bele magam a munkába.

A díjkiosztásnál csak ritkán állhattam a képzeletbeli dobogóra.

Ma már tudom, hogy tartós, stabil eredményeket csak „sziszifuszi” munkával, kitartással, türelemmel érhetek el.

Talán, ha fiatal éveimben sportoltam volna, korábban rájövök.

Ma, mások sikereinek is tudok örülni.

Nincsenek megjegyzések: