2009. szeptember 18., péntek

A szeretet ereje


Csaba Testvér, akit egy világ így ismer, szólít, arról beszélt, hogy bármilyen világban éljünk, jöhet gazdasági zűrzavar, jöhet tragédia, szűkölködés, ha azzal a szeretettel fordulunk egymás felé, amit Jézus ránk hagyott, minden leküzdhető, túlélhető.
Magamra gondoltam, aki süketen, vakon, bénán keltem útra, hogy az erdélyi gyerekeknek segítsek.
Nem titkolom, hogy egy ideje azzal a gondolattal foglalkozom, hogy visszavonulva, a ferences szerzetesek egyszerű életét választva élem hátralévő életem.
Elsősorban Szent Ferenctől szerettem volna megtanulni, hogyan lehet boldogságban élni elesetten, szűkös anyagik között.
Ott, Csaba Testvér mellett egy életre megtanultam, majd a gyermekek között megértettem, Hogy Szent Ferenc sem teológusoktól tanulta, tanította az Úr feltétlen szeretetét, a világ teremtményeinek imádatát.
Tanulom és továbbadom, mások is tudják meg, hány helyen van még szükség összefogásra.

Nincsenek megjegyzések: